FAQ - najczęstsze pytania o przeprowadzki i transport w Krakowie

Jak wybrać najlepszą firmę przeprowadzkową?

Przede wszystkim powinniśmy szukać firmy posiadającej ofertę usługi, która nas interesuje. Część firm specjalizuje się tylko w określonych usługach, np. przeprowadzkach zagranicznych czy studenckich. Będzie to dla nas informacja, że w danym typie działalności mają duże doświadczenie. Kolejnymi aspektami, na jakie powinniśmy zwrócić uwagę to opinie klientów, którzy z usług już skorzystali. Warto dowiedzieć się, jakim sprzętem dysponuje firma, ile osób będzie obsługiwać naszą przeprowadzkę. Najlepiej po prostu zadzwonić i zadać wszystkie nurtujące nas pytania.

Jaka jest cena usług transportowych i przeprowadzkowych w Krakowie?

Cena usług transportowych czy przeprowadzkowych jest bardzo zróżnicowana i zależy od wielu czynników. Na początek polecamy zapoznać się z cennikiem usług. W celu uzyskania bardziej precyzyjnej ceny zachęcamy do kontaktu. Podczas rozmowy zebranie zostanie wywiad, na podstawie którego przygotujemy dokładny kosztorys przeprowadzki. Wpływ na niego będzie miał na pewno: zakres usług, odległość, na którą będą przewożone rzeczy, ich rodzaje, waga, gabaryty oraz specjalne wymagania klienta.

Czy przeprowadzane przedmioty są zabezpieczane?

Oczywiście, że tak. Staramy się, by wszystkie przedmioty, które powierza nam klient, zostały zabezpieczone w sposób jak najlepszy. Przez lata wypracowaliśmy schematy pracy, w tym skutecznego pakowania i zabezpieczania rzeczy. Dzięki temu możemy dać gwarancję, że meble, rzeczy osobiste, szkło, lustra czy inne delikatne przedmioty, nie zniszczą się podczas transportu czy przeprowadzki.

Na jakim obszarze działa firma ProPrzeprowadzki?

Siedzibą firmy jest Kraków. Jednak usługi świadczymy na zdecydowanie większym obszarze. Dojeżdżamy do Katowic, Nowej Huty, Wieliczki czy Niepołomic. Jest to tylko przykład, ponieważ przeprowadzki i usługi transportowe realizujemy w całej Małopolsce, a także w Polsce (przeprowadzki międzymiastowe).

Czy firma oferuje pudła do przeprowadzek?

Tak. Jeśli klient potrzebuje lub usługa wymaga spakowania przez nas, dostarczamy wysokiej jakości pudeł przeprowadzkowych. Różne ich rozmiary oraz dodatkowe zabezpieczenia w formie wypełnień, folii bąbelkowych czy papierów pozwalają na szybkie i skuteczne spakowanie przedmiotów oraz ich zabezpieczenie przed uszkodzeniem.

Czy jako klient ponoszę jakieś dodatkowe koszty – np. za dojazd?

Nie. Jedynym kosztem, jaki klient ponosi, jest cena samej usługi. Nie ma ukrytych kosztów w formie opłaty za dojazd, pudełka czy też wycenę. Może się jednak okazać, że poprosimy o zaliczkę, jeśli wybrana usługa jest droższa. Pełny koszt, jaki będzie do zapłacenia, klient usłyszy jeszcze przed rozpoczęciem przez nas pracy. Dzięki temu obie strony mogą uniknąć przykrych sytuacji.

Co można zrobić z niepotrzebnymi rzeczami pozostałymi po przeprowadzce?

Na takie sytuacje przygotowaliśmy specjalną grupę usług wspomagających. Zaliczamy do nich opróżnianie piwnic czy strychów oraz utylizację mebli i innych zbędnych przedmiotów. Jeśli więc klient chce zniszczyć rzeczy, których już nie potrzebuje, jest taka możliwość, by wykonał to z naszą pomocą.

Czy zajmują się Państwo niszczeniem dokumentów firmowych zgodnie z normami?

Jak najbardziej, usługa utylizacji i niszczenia dokumentów znajduje się w naszej ofercie. Przeprowadzamy je zgodnie z ustawami i innymi przepisami (także RODO) dotyczącymi bezpiecznego niszczenia dokumentacji z wrażliwymi danymi, w tym osobowymi.

W jaki sposób mogę zamówić przeprowadzkę?

Zamawianie zarówno przeprowadzek, jak i innych naszych usług odbyć może się na kilka sposobów. Podstawowym jest skontaktowanie się z nami telefoniczne i złożenie zamówienia w ten sposób. Oprócz tego klient może się z nami skontaktować mailowo lub osobiście. Na naszej stronie internetowej znajduje się formularz kontaktowy, z którego również można skorzystać.

Ile osób będzie pracowało przy mojej przeprowadzce?

Ilość osób, która będzie przydzielona do danego zlecenia, zależy w głównej mierze od jego wielkości i złożoności. Zawsze staramy się dobrać ją tak, by zapewnić jak najwyższy komfort realizowanej usługi zarówno klientowi, jak i naszym pracownikom.

Kompleksowe i bezstresowe przeprowadzki

Z nami zrobisz to szybko i sprawnie

Wyślij zapytanie o przeprowadzkę lub transport

Przeprowadzasz się? a może potrzebujesz taksówki bagażowej? Proszę wypełnij poniższy formularz a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę usługi

Wypełnij formularz

Co warto zawrzeć w zapytaniu?

  • napisz czy to przeprowadzka firmy, biura, domu, czy mieszkania
  • podaj termin planowanej przeprowadzki
  • podaj adresu odbioru i adres docelowy czyli skąd-dokąd jedziemy
  • mile widziana będzie informacja o piętrze oraz odległości od miejsca do zaparkowania
  • wymień typy rzeczy do zarabnia np. meble, worki z ciuchami, sprzęt agd itp
  • czy potrzebujesz kartony?
  • czy pakujesz rzeczy sam(a) czy potrzebujesz pomocy w tym zakresie?

Dlaczego warto zlecić nam pracę?

=

wieloletnie doświadczenie

=

punktualność

=

100% zadowolonych Klientów